2016年11月13日 星期日

【台港便當&簡餐大不同】: 台港兩地身材上差異的原因之一?









[廣東話版]

         比起香港,我發覺台灣冇乜瘦人。好多都係有肉地,但係肥仔又唔算多。如果依家即刻番香港行一日街,一定會覺得香港人普遍係比台灣人瘦。我相信係跟台灣同香港既飲食文化差異有關。今次我會講下台港既飯盒同埋碟頭飯有咩咁唔同。

[普通話版]

        比起香港,我發覺台灣沒甚麼瘦的人。好多都是肉肉的,但是胖子又不算多。如果現在立馬回香港逛街一天,一定會覺得香港人普遍比台灣人瘦。我相信這是跟台灣和香港的飲食文化差異有關。這次我會講一下台港的便當簡餐有甚麼不同。


【台灣飯盒(便當): 白飯/魯肉飯、肉、三至四配菜、湯】

有魯肉飯、肉、3種配菜!(忘記幫湯拍照)

【香港飯盒(便當): 白飯、肉、兩菜】

有白飯、肉、「2條菜」!


【台灣的碟頭飯(簡餐): 白飯/魯肉飯、肉、三至四配菜、(湯)】

白飯、肉、3種配菜、湯


【香港的碟頭飯(簡餐): 白飯(麵類/河粉)、肉、兩菜】


乾炒牛河!只有肉和河粉

[廣東話版]

       台灣既飯盒的確比香港既更豐富同埋更有營養,而且配菜選擇非常多,唔洗驚食厭,所以我認為呢個係其中一個原因反映出兩地身材上既差異。

[普通話版]

        台灣的便當的確比香港的更豐富和更有營養,而且配菜選擇非常多,不會怕吃膩,所以我認為這是其中一個原因反映出兩地身材上的差異。


[廣東話 VS 普通話]

有注音參考啊!

沒有留言:

張貼留言